U današnjem ugostiteljstvu, restoran više nije samo mjesto gdje se jede – on je prostor doživljaja. Gosti traže cjelovito iskustvo koje uključuje sve – od prvog mirisa na ulazu do glazbe u pozadini, teksture tanjura i okusa jela. Kroz pažljivo oblikovanu igru osjetila, restorani stvaraju emociju, autentičnost i uspomenu. Upravo ta sinergija svih osjetila postaje nova valuta uspjeha u svijetu hrane i pića.
Blog

U današnjem konkurentskom okruženju u ugostiteljstvu, imati dobru lokaciju, odličan jelovnik i profesionalno osoblje više nije dovoljno. Sve to gosti već podrazumijevaju. Da bi restoran bio prepoznat, zapamćen i izabran – mora ponuditi nešto više, nešto jedinstveno. Upravo ta jedinstvena ponuda vrijednosti čini razliku između prosječnog i uspješnog restorana. No kako je oblikovati i komunicirati?
U nastavku donosimo konkretne smjernice koje F&B profesionalcima mogu pomoći u osmišljavanju i implementaciji jedinstvene ponude koja istinski privlači goste.

Naizgled besprijekoran rad restorana često skriva savršeno uigran sustav komunikacije iza kulisa. I dok gostima sve izgleda glatko i jednostavno, u stvarnosti se iza svakog posluženog tanjura i svakog srdačnog osmijeha nalazi tim koji zna kako razgovarati – verbalno i neverbalno.
U ovom blogu donosimo ključne savjete kako razviti učinkovitu komunikaciju i timski rad u restoranu – ne samo za bolju uslugu, nego i za veću prodaju, bolju učinkovitost i zadovoljstvo vaših zaposlenika.
Kontakt
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Primorska 46, p.p. 97,
51410 Opatija,
Hrvatska
e-mail: fbpro@fthm.hr