Blog

Restoran – užitak za sva osjetila

Restoran – užitak za sva osjetila

U današnjem ugostiteljstvu, restoran više nije samo mjesto gdje se jede – on je prostor doživljaja. Gosti traže cjelovito iskustvo koje uključuje sve – od prvog mirisa na ulazu do glazbe u pozadini, teksture tanjura i okusa jela. Kroz pažljivo oblikovanu igru osjetila, restorani stvaraju emociju, autentičnost i uspomenu. Upravo ta sinergija svih osjetila postaje nova valuta uspjeha u svijetu hrane i pića.

Kako pridobiti goste restorana?

Kako pridobiti goste restorana?

U današnjem konkurentskom okruženju u ugostiteljstvu, imati dobru lokaciju, odličan jelovnik i profesionalno osoblje više nije dovoljno. Sve to gosti već podrazumijevaju. Da bi restoran bio prepoznat, zapamćen i izabran – mora ponuditi nešto više, nešto jedinstveno. Upravo ta jedinstvena ponuda vrijednosti čini razliku između prosječnog i uspješnog restorana. No kako je oblikovati i komunicirati?

U nastavku donosimo konkretne smjernice koje F&B profesionalcima mogu pomoći u osmišljavanju i implementaciji jedinstvene ponude koja istinski privlači goste.

Kako izgraditi savršen tim u restoranu: Komunikacija kao ključ uspjeha

Kako izgraditi savršen tim u restoranu: Komunikacija kao ključ uspjeha

Naizgled besprijekoran rad restorana često skriva savršeno uigran sustav komunikacije iza kulisa. I dok gostima sve izgleda glatko i jednostavno, u stvarnosti se iza svakog posluženog tanjura i svakog srdačnog osmijeha nalazi tim koji zna kako razgovarati – verbalno i neverbalno.

U ovom blogu donosimo ključne savjete kako razviti učinkovitu komunikaciju i timski rad u restoranu – ne samo za bolju uslugu, nego i za veću prodaju, bolju učinkovitost i zadovoljstvo vaših zaposlenika.