Modul 2: Operativno poslovanje u odjelu hrane i pića

Cilj modula

Polaznici stječu znanja i vještine ključne za uspješno vođenje svakodnevnog operativnog poslovanja u odjelu hrane i pića, s naglaskom na promociju, prodaju i financijsko upravljanje.

Modul se sastoji od dva tematska područja

  1. Promocija i prodaja ugostiteljskih proizvoda i usluga

U ovom dijelu modula, polaznici razvijaju vještine planiranja i provedbe promotivnih aktivnosti usmjerenih na povećanje prodaje i unapređenje iskustva gosta. Fokus je na osmišljavanju promotivnih materijala, kreiranju ponuda prema ciljanom segmentu tržišta te korištenju suvremenih alata digitalnog marketinga u ugostiteljstvu. Posebna se pažnja posvećuje razumijevanju prodajnog procesa i primjeni učinkovitih tehnika promocije u ugostiteljskom okruženju.

  1. Financijsko poslovanje u odjelu hrane i pića

Polaznici stječu temeljna znanja i praktične vještine iz područja financijskog upravljanja. Uče kako kontrolirati troškove, pravilno formirati cijene, izrađivati osnovne financijske izvještaje (tjedne i mjesečne), planirati budžet te pratiti ključne pokazatelje poslovanja. Kroz rad na stvarnim poslovnim primjerima i jednostavnim kalkulacijama, razvijaju mjere za optimizaciju troškova i povećanje profitabilnosti.

Ključne teme modula:

  • Promocija ugostiteljskih usluga
  • Prodajni proces u F&B sektoru
  • Digitalni marketing
  • Financijsko poslovanje i upravljanje troškovima
  • Planiranje i kontrola budžeta